fredag 8 maj 2009

Älskade trädgård












Varje gång jag åker till vårt hus så är det något nytt som hänt i trädgården och jag blir mer och mer förälskad i den för varje gång.
Särskilt nu på våren när den liksom skakar av sig mörkret och sakta vaknar till liv.
Jag skulle kunna sätta mig på en stubbe och bara se mig omkring, än finns det inte riktigt tid men i sommar ska jag utforska den ännu mer.
Tomten är ju hela 9000 kvm så det får nog lov ta sin tid.

Det gläder mig ännu mer att veta att denna härliga trädgård med dess skogsdungar, stora granar att gömma sig under och blommor att plocka - faktiskt kommer bli en stor del av vårt barns uppväxt, en plats som gjord för lekar och upptäcktsfärder.

1 kommentar:

Hemmabloggaren sa...

Tack för dina uppmuntrande kommentarer, jag blir lyckligare än du kan ana. Tack snälla.