fredag 27 mars 2009

Övning ger färdighet





I veckan har jag varit i Leksand på träff för min ledarskapsutbildning och det är alltid himla kul att träffa både kursledarna och kamraterna!
Denna gången hade vi lite workshops gällande design, butikslayout och skyltning och vilka känslor man förmedlar genom färg och form.
Vi gjorde en massa olika övningar tillsammans och vår kreativitet sattes på prov. Bl.a. fick vi en kartong med olika prylar som vi skulle sätta samman till ett fint skyltfönster.
Jag fick de vita krukorna, ljuslyktorna och blockljusen - och det var inte enkelt att fatta tycke för pelargonerna i tyg kan jag säga!
Till hjälp hade vi olika rum fyllda med material, t.ex. tapeter, möbler, hobbymaterial och tyger som vi fick plocka ifrån.
Det var himla kul och väldigt matnyttigt!
Jag blev ganska nöjd med utseendet, det är faktiskt svårare än man kan tro!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket fint skylfönster du gjort! Man ser ju att du har talangen =)
Kram Freja

Anonym sa...

Sketasnyggt!