söndag 10 maj 2009

Babyweekend


En Manchester United body blir det utan tvekan, maken kommer grina som en alkis på bröllop av stolthet när bebisen rultar runt i denna. Bild från supportersplace.se

Den här helgen har varit riktigt babyinspirerad.
Först kom den beställda Kronanvagnen i fredags som monterades ihop. Ni kan tro att jag skrattade hjärtligt och länge när maken hade satt footsacken som sufflett :)

Vi har hunnit med en klädbytardag och gjort rejäla fynd och hunnit påbörja en fin liten garderob åt lillskiten.

Jag och maken har dessutom kommit överens om att inte köpa en enda leksak och det tror jag kommer funka bra, ingen av oss är särskilt imponerad av meningslöst babykrafs, men coola kläder och små pjucks däremot... Där kommer jag helt klart hitta min last.

1 kommentar:

sienneis sa...

VA?!
Det är ju det bästa!!! Att få köpa massa krafs :D och HELT legalt pilla på varenda pryl man ser och klämma och vända! ;p

Hoppas ni har en bra helg!