tisdag 3 mars 2009

På promenad

Det har varit en fantastisk förmiddag här i Hedesunda idag och jag beslutade mig för att ta en promenad till huset och byta brevlåda. Den gamla som suttit där har gjort sitt enligt mig, trots att jag funderar på att behålla den eftersom jag gillar grejer som är rostiga och gamla. Kanske man kan förvara trädgårdsverktyg i den och hänga upp den i uthuset? Nåja, jag kommer nog på nåt.


Verkar som det inte bara är jag som gillar att ta små promenader och utforska tomten. Längtar tills vi skaffar egna husdjur, jag vill gärna ha både hund och (vild/ute)katt medan maken röstar hund. Jag får jobba på det.

Nu ska jag laga lite lunch, ha det gott så länge!

6 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Fin brevlåda. Jag röstar på hund.
Lycka till!
Kram Åsa

Anonym sa...

Jag röstar nog också på hund, katter är såna lynniga smittbärare. Superfin brevlåda, så klassisk och enkel.
Kram Freja

Anonym sa...

Hejsan!
Va kul att du hittade till mig :)
Blev väldigt förtjust i din blogg!! Vackra bilder... Och vilken bra idé att använda en pensionerad brevlåda till någon annan typ av förvaring..
Jag kommer tillbaka!

Kram Stina

Ps. Själv har jag en retriever så hund är ju favorit.. men en stor hund får inte plats i soffan så jag längtar väldigt mycket efter en kelig katt också :) Men det får bli på landet sen...

Lime sa...

Hej, hej! Hittade dig av en slump. Va kul! Förmodar att vi får se lite av ditt nyrenoverade hus framöver :-) Det ser jag fram emot.

Ha dé!

Anonym sa...

Skulle också rösta på hund!

Josefins nya blogg sa...

Tack för era trevliga kommentarer, jag blir så glad när jag ser att antalet ökar :)
Hm, ja det får nog övervägas ytterligare det där med katt och hund eller endast hund.
Angenäma bekymmer ;)