fredag 22 maj 2009

Färdigtapetserat!



Övre hall






Sovrum
Färdigtapetserat!
Ja, åtminstone på övervåningen. Okej okej, det är bara tre rum men ändå.
Den lediga Kristi Himmelsfärdsfredagen har vi tillbringat i huset och fått tacksam hjälp av makens lillebror som numer är proffs på att måla lister.
Förhoppningsvis sätts de upp under morgondagen medan jag 'vilar' på jobbet.

Idag har vi också hunnit med att sätta upp ett par kontaktuttag och lysknappar, måla en dörr och dörrkarm och även slipat, tvättat och målat ett trappräcke. Jag kan tillägga att vi blev välsignade med ett långvarigt strömavbrott så jag fick motvilligt ta till det manuella sandpappret istället för min älskade mus från Bosch.

2 kommentarer:

sienneis sa...

God kväll!
Hoppas du fick pusta ut lite på jobbet ;)

Jag shoppade loss på ellos! :D
Köp bodiesar som knäpps upp helt framtill...

Jag tyckte det var jätteläskigt att försöka trä saker över Emmas huvud när hon var nyfödd!!
Sen var hon lite liten, bara 2,8 kg :)och jag lite nervös :D NU är en heeelt annan femma.

Tack för fina kommentarer, hon ÄR faktiskt väldigt söt hihihi

Kram från en helt opartisk stolt hönsmamma ;)

Kamilla sa...

Ååå vilket fint rum! Klassiskt och stilrent funkar alltid bäst! Förstår att du saknade slipen! Kramar Kamilla